Frukost, is hockey och dåligt minne.

Grattis till Sebastian som fyller 19 idag. Jag och Mille ringe och sjöng för honom. Jag tror han uppskattade det. Han hade ätit tårta till frukost, jag hade ätit müsli. Vad Mille hade ätit fick vi aldrig reda på.

Jag kollade precis på ishockey med pappa. Sverige - Lettland. Det var faktiskt riktigt spännande. Innan det kollade vi på en annan match, men jag kan inte komma ihåg vilka som spelade. Bra minne, I know.

Jag har en massa kommentarer att läsa igenom, godkänna och svara på. Men jag lovar att jag gör det imorgon för nu ska jag och mamma se på Packat&Klart som hon har spelat in (:

Ha en supertrevlig kväll/natt så hörs vi imorgon!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anna

Gaaah, du särskriver lite här och var unga dam, hela tiden! xD

Ishockey och supertrevlig är sammansatta ord till exempel.

(Språkpolisen är i farten ;D)

2009-04-27 @ 23:25:42
URL: http://akatalektisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback