Stockholm. Ge mig förslag!

Jag har redan börjat planera lite om vad jag ska visa Melanie och hennes kompis Claudia när de kommer hit till Stockholm. Men jag skulle verkligen uppskatta lite förslag. Vad skulle ni rekommendera mig att visa?



Både jag och min syster är inne i vår röda vecka. Både hon och jag blir sjuka då. Hon ligger med feber och illamående i soffan. Det är verkligen jobbigt att se henne ligga och skaka och frysa fast att hon har tre lager täcke på sig.
Jag å andra sidan får alltid spänningshuvudvärk som inte går över med hjälp av tabletter. Det är riktigt jobbigt. Men det är så konstigt eftersom att varken hon eller jag hade sånna här problem tidigare. Usch!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hmm.. Självfallet måste du visa henne den mysiga delen av Söder. Du vet vilken. xD Sen "Ben & Jerry´s" i Gamla Stan, klyschigt, men fint. Gallerian, där finns ju bra och ganska typiska svenska affärer, mixade med lite andra. Sen kommer jag inte på något mer just nu. :p

Krya på er!!

2009-04-18 @ 00:03:11
URL: http://eakruse.blogg.se/
Postat av: IDA

sv: Jaså, är det? Ja, det ska bli intressant! :)



Oh, om det är fint väder dagarna hon är hos dig (håller tummarna för det!) så kanske du kan visa henne Gröna Lund, Skansen (om det ens är öppet? :o Jag har absolut ingen koll på öppettider och liknande över det där stället, har själv inte varit där på över 10 år), gamla stan, kanske något museum?...

Nu kostar ju i och för sig alla alternativen pengar, men det var tyvärr det jag kom på. :/



Usch, vad jobbigt att bli så där sjuk.. Krya på er! (..kanske man inte säger när man är sjuk pga röd vecka, men säger det ändå! :'D)

2009-04-18 @ 00:19:57
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Frida

GRÖNA LUND!

2009-04-18 @ 18:37:55
URL: http://freewn.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback