2012: The Demise of the 5th Sun.

Idag spydde Emma. Mitt på gatan. Och jag som tycker det är hemskt att se människor spy. Jag kan nu konstatera att det är jobbigare att se en hund spy.
De tar i med hela kroppen, plus att det låter som om de ska kvävas Nej. Nu ska vi inte gå in på alla detaljer. Det var i alla fall jätte jobbigt.

Till en helt annan sak. Jag har nu, tre-fyra nätter på rad, drömt att jag är gravid med mitt och Johannes Halbig 's barn. Det var ganska kul i början men nu börjar det bli ganska ut tjatat. Haha! Är jag fast i någon slags ond cirkel nu? Ingen som vet hur man gör för att börja drömma något annat?

Juste, en sista sak. Om rubriken. Ni kanske undrar varför detta inlägg heter "2012: The Demise of the 5th Sun" och det är för att det är den låten jag lyssnar på nu. Jag kom verkligen inte på vad jag skulle döpa detta inlägg till.
För "Kräkande hundar och graviditets drömmar" lät så brutalt, haha!

Nej vänta, det var inte den sista saken. Nu kommer den:
Jag sitter och lyssnar på "20 Years of Nuclear Blast". Och jag börjar verkligen komma in i den där "hårda" musik perioden igen. Skivan innehåller band som jag verkligen tyckte och fortfarande tycker om. Hypocrisy, Anthrax, Clawfinger, In Flames, Soilwork, Scar Symmetry, Mnemic, Subway to Sally och Helloween för att nämna några.

(Alla länkar öppnas i nya fönster)

Kommentarer
Postat av: amanda

det där med att drömma om jo, jag gjorde ju det med zac efron i 5 nätter i rad för två årsedan. jag drömde att vi var kära, och det var samma dröm varje natt. konstigt egentligen, eftersom jag inte gillar honom..

2009-04-16 @ 21:52:37
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback