Varför just idag?

Ikväll har Andrea sin studentskiva. Jag ser fram emot det. Men nu har jag fått sån, ursäkta, jävla värk i magen att jag ibland måste sätta mig ner. Säkert för att det är slutet av röda veckan. Min spänningshuvudvärk börjar även komma tillbaka. Av alla dagar så måste jag bli "sjuk" idag! Idag! Jag vill verkligen inte missa skivan endast pga av mensvärk! Jag hoppas för allt i världen att det går över tills ikväll!

Nu ska jag gå och vila för jag har bestämt att må bra tills ikväll!

Kommentarer
Postat av: LINDEROTH

Hopppas du mår bättre tills ikväll verkligen!

2009-04-20 @ 14:48:03
URL: http://dlinderoth.blogg.se/
Postat av: ellie.

okej, jag visste allt utom christina ;P

2009-04-20 @ 16:15:52
URL: http://ellinoresange.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar;

ja vekrligen! :D

var längesedan nu, ehe :>

100lappen kostar det dock gaghahh< 3

2009-04-20 @ 16:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback