Goodbye!

Jag kommer ärligt vara helt död imorgon. Ska med en buss som går 06.58...
Jag kan inte ens minnas då jag var uppe så tidigt.

Mitt schema är fortfarande lite oklart så jag vet inte vilka dagar jag kommer vara ledig på. Men jag kan säga att det är två i veckan, och jag antar att det är olika varje vecka. Men ni märker när jag är tillbaka!

Så, jag ville bara säga hej då! Ha så trevligt tills I'm back!

Juste, jag kanske ska säga att jag inte tror att det är så mycket till mottagning dit jag ska eftersom att det är en ö in the middle of nowhere så mobilbloggning kanske inte kommer vara möjligt.


Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

svar;

ja, vet.

sucks bigtime, lol.

när får jag göra om din blogg då? :D

2009-08-18 @ 00:23:29
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Lisa

Alltså. Har du sett/hört den nya Panik-låten? Har du?

Jag tror bestämt jag är besviken.



Und du?

2009-08-21 @ 21:19:01
Postat av: Ellen

Vart är du nanstans? Jag är hemma nu i alla fall! Snart är semestern slut...en dag kvar. Buuäääh.

2009-08-22 @ 23:01:12
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback