Picture!

Igår hade jag mitt första möte på "Unga Vuxna" och det gick superbra. Synd bara att jag måste betala dubbelt pris eftersom att jag fyllt 18.

Idag ska jag träffa Andrea. Vad vi ska hitta på är inte bestämt än, men jag skulle verkligen behöva plantera om mina blommor. De börjar bli ganska trångt med tre plantor i samma kruka. Men det återstår att se. Jag måste även till Lidl och köpa vitlöksbröd, men det skjuter jag nog upp tills imorgon istället.

Jag känner även att jag är i stort behov av att ta nya bilder, på allt och alla.


Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

svar;

ASÅ ASÅ ASÅ JAG VEEEEEEEEEET HERREGUUD, jag ska ha den vid min sänggavel och det kommer att bli så snyggt D:

hoppas att pappa betalar :333

2009-08-12 @ 12:37:43
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Andrea

"avada kadavra" säger veronica och viftar med bauman. :p

2009-08-12 @ 22:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback