Short update!

Min "short update" blev visst en "not that short that I had planed-update"

- Känner mig handikappad utan mobil. Inser alltid hur mycket man använder den då den inte fungerar.

-
Glassen är slut så jag har absolut inget kallt att äta. Inte för att jag är sugen på något kallt, men om jag skulle bli.

- Spindelharpan går riktigt bra för mig idag!

- Jag tycker verkligen om att gå i skolan igen...med tanke på att jag inte ens behöver gå. Fick ledigt idag bara för att jag har möte imorgon.

- Jag borde leta rätt på telefonnumret till Ängsholmen så att jag kan beställa båt till Boda imorgon.

- Jag ska försöka att inte äta upp alla "Fazer Avec" som mamma köpte igår.

- Ska även försöka att inte dricka upp all Ramlösa.

-
Tycker fortfarande att Beatsteaks är ett helt sjukt fantastiskt band!

- Ser för första gången fram emot mitt tandläkarbesök imorgon!

- Borde verkligen se "The Pick of Destiny" igen eftersom att jag fortfarande inte sett slutet på den.

Och tillslut till dig som kastar hundbajspåsar nere i tunnelbanan:
Det luktar på hela perrongen så lägg av med det!

Kommentarer
Postat av: Ellen

SVar: Jag älskar den =) ;-)



Hehe ja sa kan det va, det blev en lang text om grisar ;-)

2009-08-27 @ 18:55:55
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback