Stress!

Hej!
Det har inte blivit så mycket bloggande den senaste tiden pga något jag skulle vilja kalla "stress". Stress i hjärnan. Mycket har hänt, mycket håller på att hända, mycket kommer hända.

Just nu är jag väldigt nervös. Jag har mitt första möte hos "Unga Vuxna" imorgon, det känns nervöst men otroligt bra. Äntligen kommer jag bli kvitt mina otroligt pinsamma men jobbiga besvär jag "lider" av. Imorgon ska jag även ringa polisen och be dem skicka hem ett brottsregister till mig eftersom att det behövs när man ska jobba med barn.

Mitt jobb börjar på måndag. Just nu känns det ganska lugnt, men det kommer det inte göra på söndag. Det känns konstigt att helt plötsligt börja jobba efter en sån lång "paus". Och tänkt om jag inte trivs? Jag kommer ju bo där i en och en halv månad! Vi får se!

Kommentarer
Postat av: amanda

gud vad kul att få börja jobba! du får berätta allt för mig. :'D

2009-08-11 @ 03:12:49
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/
Postat av: Andrea

förstår att du är nervös, men det kommer nog bli asnice. jobbigt ibland men ändå skönt att ha något att göra. :)

2009-08-11 @ 19:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback