Dreamdancer!

Nu har jag packat klart. Ska vara borta i tre nätter men man skulle nästan tro att jag skulle vara borta i en vecka om man tog en titt på min väska. Jag kan ju alltid skylla på att det är vinter och att jag har tjockare kläder nerpackat än att erkänna att jag har packat ner överdrivet mycket.

Gårdagen hos Andrea var sjukt rolig. Vi åt gnocchi, hyrde "Drillbit Taylor" och en ny version av "The Stepford Wives" och pratade tills sent på natten. En annan sak jag också insåg är att en vän ser precis ut som Zack de la Rocha från Rage Against the Machine, haha!

Pendeln går om 30 minuter så jag och Anjelica ska fixa det sista innan vi går. Hoppas ni får ett fantastiskt nyår! :D

GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer
Postat av: amanda

vi hörs nästa år, eller? ;D gott nytt år!

2009-12-30 @ 20:28:39
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/
Postat av: Andrea

Sleepovern var jättemysig. Tack för den underbara inflyttningspresenten! :D

2010-01-01 @ 16:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback