Yesterday (+today)


När jag vaknade igår såg jag detta och tänkte "Stackars människa. Denne kommer få sitta fast i sin bil heeela dagen!". Blev nästan själv lite irriterad på de två andra bilarna, och jag kör inte ens bil!


Jozzo kom förbi på dagen. Vi gick till götgatan för att jag skulle köpa ett smycke till en vän, men jag hittade inget intressant. (om man nu bortser från de supermysiga sockorna jag köpte). När vi kom hem började Anjelica göra lussebullar medens jag och Jozzo började med maten - nachos.


Här är Anjelicas fina lussebullar alá kvinnobröst!


Mys sockorna. Det är sånna sköna man gärna vill ha på sig året om. Speciellt på julaftonsmorgon!

Det slutade med att Jozzo stannade över natten eftersom att tiden bara rann iväg. Idag åkte hon hem då jag och Anjelica åkte in till stan för att besöka Clas Ohlson och Teknikmagasinet!

Kommentarer
Postat av: Ellen - ellastankar.blogg.se

Svar: Ja det förvanar mig inte, det ser i alla fall likadant ut! Jag sprang ut till Jens och sa Aaah jag har blivit gra(vit)harig!!! Haha. Mitt har var helt vitt =P

2009-12-05 @ 15:14:50
URL: http://ellastankar.blogg.se/
Postat av: Ellen - ellastankar.blogg.se

Svar: Mm jag har precis dödat tomten, dvs ätit upp hans huvud =D

2009-12-05 @ 15:15:46
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback