24 februari, tio månader kvar till jul!

Nu har jag vart vaken i snart en timma, och jag var inte ens trött när jag vaknade och jag blev rejält förvånad. Men jag tror att det har att göra med att det är så ljust nu på morgonen, då är det lättare att stiga upp. Idag börjar jag "jobba".
Jag vet inte om jag ska, eller inte ska, kalla det jobb. Extra jobb låter bättre.
Jag ska snart ut med Emma. Sen ska jag hemma och lata mig tills jag ska in till stan och träffa lite firends. Eftersom att det är fettisdagen idag så ska vi hem till Andrea och göra Semlor. Pappa kommer även ta med Semlor från sitt jobb.
Men jag vet inte om jag ska äta eller inte eftersom att jag helst skulle äta flytande/mosigt några dagar! Vi får se!

Nu ska jag börja klä på mig. Plus att jag lyssnar på  The Pussycat Dolls! Inte min musiksmak, men å andra sidan har jag aldrig ogillat dem. För mig har de alltid varit bra, och nu hade jag tänkt lyssna igenom alla deras skivor (haha, två st). Rättare sagt: jag hade tänkt lyssna igenom dem när jag kommer hem igen, om en timma drygt (:

Ni vet väl även att ni kan lägga till mig på bloglovin?
Är ni inte medlemmar där så tycker jag att ni ska bli det eftersom att det är jätte skönt att få mail när man fått nytt bloginlägg istället för att gå in på alla olika bloggar flera gånger per dag!

Kommentarer
Postat av: amanda

det blev något fel innan, först råkade jag skicka tomt och sen funkade det inte. 8D

anyway, ville bara påpeka att bloggkoll är bäst! det är synd om folk som inte har märkt det ännu.

2009-02-24 @ 10:19:25
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback