Another Hitler party?

Efter att ha gått ut med Emma gick jag och mamma till ICA för att handla.
Mamma glömde att köpa kaffe så hon gick in igen medens jag började gå hemåt. När det bara var ett kvarter kvar går jag förbi en gubbe som verkade helt borta. Han kollar på mig innan han utbrister:
Gubbe: "Ah, another Hitler party going on! Good Luck!"
Jag: "Eh, thank you!"
*fortsätter gå och en ung kille går förbi gubben*
Gubbe: "Another pussy queen!"
*jag är nästan framme vid min dörr då jag hör honom skrika*
Gubbe: "Vad har hänt med Sverige? Hela Sverige är över pippat!"

När jag kom hem ringde jag Andrea (dock inte bara för att prata om denna mystiske gubbe) och hon sa:
"Jag saknar Söder! Det händer bara sånt där, här är det dött!"

Jag älskar att bo på Söder!

Kommentarer
Postat av: Aida

Hej vilkens snygg blogg du har!,bra jobbat!:D

Kika gärna in till min blogg och skriv en kommentar!,även till andra inlägg=D

Hej Då!

//Aida

2009-02-27 @ 17:42:05
URL: http://idiismode.blogg.se/
Postat av: sandraa

niiice blogg :D

2009-02-27 @ 18:29:05
URL: http://Http://www.sandraaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback