Band jag har sett live!

Hej hallå!
Jag hade tänkt skriva upp vilka band jag sett genom åren. En del är på festivaler och en del på konserter. Och under varje konsert kommer jag även skriva ner förbandet. Jag skäms inte för den musiken jag lyssnar på nu, men det finns två band jag lyssnade på förut som jag skäms hemskt mycket för, därför har jag inte skrivigt upp dem.


The Unholy Alliance;
- Slayer
- Slipknot
- Mastodon


Hultsfredsfestivalen;
- Slipknot
- Wednesday 13
- Marilyn Manson
- Mando Diao mfl...

Nightwish;
-
Nocturnal Rites

Crashdïet;
- Zan Clan
- Starled Suicide


The 69 Eyes;
- Maryslim

Children of Bodom;
- Ektomorf
- One Man Army and the Undead Quartet

Sweden Rock Festival;
- Journey
- Arch Enemy
- Alice Cooper
- Evergrey
- Def Leppard
- Whitesnake mfl...

Panic at the Disco;
- The Sounds

DragonForce;
- Firewind

My Chemical Romance;
- Franky Lee

The Unholy Alliance II;
- Slayer
- In Flames
- Children of Bodom
- Lamb of God
- Thine Eyes Bleed

Iron Maiden;
- Trivium

Red Hot Chili Peppers;
- Mike Watt & The Missingmen


Wednesday 13;
- Velvet 69

Elämä Lapselle;
- Poets of the Fall
- Apulanta
- Negative
- Lovex mfl...

Gwen Stefani;
- CSS

Rock at Sea;
- Gotthard
- Evergrey
- Korpiklaani
- Asta Kask mfl...

The Black Crusade;
- Trivium
- DragonForce
- Arch Enemy
- Shadows Fall
- Machine Head


In Flames;
- Engel

Sweden Rock Festival;
- Sabaton
- Coheed and Cambria
- Disturbed
- Whitesnake
- Volbeat mfl...

Go08;
- Johnossi
- Kleerup

Rock op'n Dörp Festival;
- Panik
- Sunrise Avenue
- Fury in the Slaughterhouse
- The BossHoss mfl...
(p.g.a regn såg jag bara Panik)

Sugarplum Fairy

Jason Mraz;
- Ingrid Michaelson

Sabaton;
- H.E.A.T

Taste of Chaos;
- Atreyu
- Story of the Year
- HORSE the band
- MUCC mfl...

Razorlight;
- Molotov Jive


8/2 Metro Station;
- Kid Down

11/2 Mando Diao

(?) 17/2 The Gaslight Anthem;
- Frank Turner
- Polar Bear Club

(?) 5/3 Volbeat;
- The accidents


Finns det några utav den här bandet du har sett eller som du kanske vill se? (:


Kommentarer
Postat av: IDA

Mina favoriter (för att inte skriva namnet) och "gamla NT" är alltså inte aktuella längre? :P

Såg du inte de sistnämda i somras? :o

2009-02-05 @ 14:24:33
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback