Big Day Out 5.0

Jag har nu bestämt att inte gå på varken The Gaslight Anthem och Volbeat.
Jag vill inte slösa pengar på de konserterna eftersom att det inte är två band jag känner att jag måste se! Plus att jag redan sett Volbeat once!

Nu är det så att jag vill på Big Day Out 5.0 i Anröchte, Tyskland.
Silbermond
In Extremo
Deichkind
K.I.Z
Luxuslärm
P:lot
Sondaschule
Schandmaul
Jennifer Rostock
The BossHoss

Det är line-up'en hittills.
31/7 - 2/8 2009! Tre hela festival dagar för endast 62,70€, det är riktigt billigt för en festival! Och på det är det såklart pengar till boende och mat!

Någon som är på?
Det är ju såklart ett plus om du lyssnar på något utav de här banden, kanske inte så jätte kul att slösa pengar på band och musik man inte tycker om (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback