Ge mig sommar nu, tack!

Idag unnade jag mig lite fredagsgodis. Och jag måste erkänna att jag skulle kunna äta flera Brejk på raken utan att tröttna på dem, super goda! Det blev en daim med, inte helt fel det heller!


Så tidigt som vid tio i morgon kommer Rob hit, och tar med sig äppelpaj! Mums!
Så tidigare idag sprang jag ut och köpte vaniljsås. Att gå ut i en t-shirt och tjocktröja i det här vädret är inget jag kommer göra om, och det är inget jag rekommenderar heller! Plus att gå den korta vägen till Konsum, som oftast bara brukar ta fem minuter, tog max tio eftersom att det var sjukt halt på gatan.
Alla människor gick väldigt sakta och försiktigt, precis som jag. Jag vill ha sommar nu! Jag är så extremt trött på det här snö/regn/slask/is vädret!

Idag har det vart Rise Against, Deichkind och Elliot Minor för hela slanten!

Kommentarer
Postat av: Anna

Omg, det var sjukt länge sen jag käkade Brejk! Kommer inte ens ihåg när det senast var. -.-

2009-02-07 @ 00:09:30
URL: http://akatalektisk.blogg.se/
Postat av: Emerie

Svar: Det var ju en bra fråga, det kan jag ta reda på. :'D Haha.

2009-02-07 @ 11:49:07
URL: http://emerie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback