Keso!

Jag var absolut inte sugen på oliver. Men när jag såg dem i kylskåpet blev jag extremt suktad. Min lunch bestod utav keso blandat med fetaost i småbitar, hackade oliver och morotsstavar, verkligen jätte gott. Och det går ju så fort att göra, det bästa är att man även blir mätt.
 
Jag älskar Keso! Man kan verkligen ha det till allt! Till frukt, till gratänger, efterätt, eller varför inte i nypon/blåbärs soppan? Det sistnämnda är hur gott som helst, och jag vet att en del tycker att det är lite konstigt, men har man inte provat ska man inte döma, right? ;D Så det är något ni måste prova, om ni inte redan gjort det!

Nu ska jag till Slussen och möta upp Jozzo för att sedan gå in till stan. Dock har jag remsan med om vi skulle bli för lata för att gå hem, haha!

Ha en superbra dag!

Kommentarer
Postat av: Andrea

keso är <3, men jag tycker fortfarande läskigt det låter läskigt att ha det i blåbärssoppa, men jag får väl prova någon gång xD

2009-02-12 @ 11:58:53
URL: http://eakruse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback