Rihanna!

Jag tror knappast att det är någon som har missat det här med Chris Brown's misshandel på Rihanna. Jag kollade runt lite på Internet och fick syn på en bild på Rihanna efter misshandeln på plinaandersson's blogg.



Det är verkligen hemskt att man kan göra så mot en annan människa, speciellt när det är en man älskar. Jag skulle aldrig, aldrig få för mig att slå min familj, vänner, kille eller någon över huvudtaget, det finns inte ens i min tankevärld.
Jag förstår verkligen inte hur man är kapabel till en sådan sak! Det tog mig tid att skriva det här inlägget eftersom att jag verkligen försökte komma på vad som kan orsaka en misshandel. Men jag kom inte på någon anledning.
Sjuka personer, som inte känner ånger, kan nog göra en sådan sak. Men så vitt jag vet så är inte Chris Brown en sjuk människa. Men min respekt har han verkligen inte längre! Några som inte heller har min respekt är de som någon gång lyckats misshandla någon över huvudtaget! Ursäkta mig, men fy fan är det enda jag har att säga!

Kommentarer
Postat av: amanda

jag är fortfarande inne i chock-perioden. har inte hunnit bli arg på chris, eftersom jag FORTFARANDE inte tror att han kan göra något sånt.. 8D

2009-02-27 @ 18:12:03
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/
Postat av: Andrea

vilket jävla pucko. en del människor tänker fan inte.

2009-02-27 @ 20:13:23
URL: http://eakruse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback