Säng, fettisdag och sår!

Såhär kan min säng se ut efter att haft en lilla syster sovandes bredvid sig.
Hon har ju åkt till farmor nu, så sängen ser precis likadan ut nu, fast med mer kuddar. Jag orkar inte ta bort hennes saker så de får ligga kvar tills på lördag då hon kommer hem!

(Erkänn, sängen ser rätt inbjudande ut!?)

Igår var det ju även fettisdagen som jag inte tror att någon kunde undgå att märka. Pappa kom hem med två semlor till mig, som jag hade bett om. Och för att ingen av misstag skulle ta mina så var det bara att skriva namnet på påsen, haha! Men eftersom att jag tidigare i veckan dragit ut en tand och egentligen bara skulle äta flytande fick sitta och skära dem i små tårtbitar innan jag tryckte i mig dem! Det var en upplevelse, haha!


Och idag innan jag skulle ut lyckades jag, på något vänster, riva mig på mina nycklar! Det må vara litet men det svider som in i...ja, ni förstår nog!


Kommentarer
Postat av: Lina

åh så gott med semlor :)

2009-02-25 @ 19:48:07
URL: http://wiretowire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback