Short update!

- Jag har äntligen ett jobb och börjar jobba efter barnens sportlov. Ett till jobb och jag kommer vara lycklig ett tag framöver, tills första motgången kommer, haha! Men det ska nog gå bra!

- Jag har blivigt sockerberoende!

- Go:Audio's album "Made Up Stories" är inte så bra som jag först trodde.

- Varje gång jag luktar på rosen som jag fick av Anjelica som är nerdränkt i rosparfym börjar jag tänka på Teneriffa. Min längtan dit är helt sjukt obeskrivlig precis nu! Jag vill dit!

- Människor är inte lika fascinerade som de var för en vecka sedan!

- Mash-up låtar är riktigt bra, mina favoriter hittills är "Boston vs. House of Pain - More Than On Point", "Dr. Dre vs. Queen - The Next Episode Will Rock You" och "A-ha vs. Nickleback - Take On Me vs. How You Remind Me"

- Inatt svimmade jag, i min dröm. Den kändes så verklig att jag trodde jag skulle svimma när jag vaknade, men det var ingen obehaglig känsla, utan ganska avslappnande och härlig. Som att flyga på moln från stående ställning till liggande, på asfalten!

Kommentarer
Postat av: Sannie

Grattis! :D

2009-02-16 @ 22:52:44
URL: http://hardcorecandy.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Min klasskompis pappa är trummis i A-ha! 8D

2009-02-17 @ 07:00:51
URL: http://lovisao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback