Middag på Södermalm!

Eftersom att Andrea saknar Södermalm så mycket så tyckte jag att det skulle vara perfekt om hon kom och åt hos mig. Det tackade hon inte nej till, hennes mamma skulle även bjuda hem lite vänner/släktingar/nått i den stilen och ville helst inte vara hemma. Vi ska även slösa bort lite pengar på Ben&Jerrys. Hon reserverade även Cosmonova biljetterna lite tidigare idag, så äntligen blir det av!

Apropå middag hos mig, jag saknar verkligen sommaren och middagarna på min balkongen med Andrea. Att bara sitta, prata om allt mellan himmel och jord, känna ljum vind blåsa genom håret, äta +dricka gott.


Jag kan även meddela att det ligger byxor, strumpor och kuddar överallt i hela mitt rum. Datorbordet ser även det ut som en svinstia med papper, tidningar och brodyr saker ligger kors och tvärs!
I nästa inlägg kommer jag lägga in dagens bilder eftersom att jag inte orkat föra över dem från kameran till datorn än. Men för att kunna föra över bilderna måste jag först och främst hitta kameran, haha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt blogg du har! Kika gärna in hos mig :)



Kram,

http://stylebyemina.blogg.se

2009-02-27 @ 19:31:16
Postat av: Emma

mysigt!:)

2009-02-27 @ 19:39:44
URL: http://emmichs.blogg.se/
Postat av: Andrea

ååh, vi måste ha massa balkongmiddagar och picknickar så fort det blir varmt!! :D

2009-02-27 @ 20:12:07
URL: http://eakruse.blogg.se/
Postat av: Sussie

Jag instämmer

2009-02-27 @ 21:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback