Tji fick jag!

Tji fick jag när jag trodde att jag skulle få se på "Halv åtta hos mig" på fyran.
I soffan sitter ingen mindre än tjock-pappa och degar, som vanligt (okej, kanske inte som vanligt eftersom att han inter sitter där så ofta längre). Jag skulle i och för sig spela in det åt mamma, men jag hade tänkt kolla på det själv nu, men så blev det inte. Blir att kolla på det när mamma kommit hem och pappa gått och lagt sig.

Öppna din sms-inkorg.
Tryck neråt 5 gånger och öppna smset och läs.
Det blir svaret på fråga, och ytterligare 5 ggr för nästa.

1. Vad säger dina vänner om dig när du inte är i närheten?
Ja fett bra. Jag har ätit det nyss ;)

2. Vilken raggningsreplik faller du för?
Vi måste nog komma på nya namn till våra män. Eller va tycker du? :p

3. Vad var det första du sa i morse?
Tyska, men de beror ju på hur mycket allt e

4. Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
När tänkte du då? ;)

5. Vad säger personen som gillar dig mest, om dig just nu?
Grattis till jobbet iaf! Vilken familj var det? (:

6. Vad säger du under förspel?
Kan du skriva adressen på kuvertet så kan jag posta det idag. Kram

7. Och efteråt?
Danke

8. När du får barn, vad är deras första ord
Jaa ;) Men jag är sugen på vatten :p

9. När de är tonåringar, vad lär du dom?
Hoppas pappa är där snart för jag är strax framme ;)

10. Vad säger du när du inte är sugen på att ha sex?
Klart jag tackade ja! xD Jag är inte (så) dum :p Men att han lixom tänkte på det. :p

11. Vad är det första du säger till din mamma/pappa på morgonen
Ville du ngt spec?

Märkte att nästan alla sms är från antingen Andrea eller Anjelica.


Kommentarer
Postat av: Nikki

sv: ja elle hur älskar rosa! <3

2009-02-18 @ 20:22:20
URL: http://baranikkis.blogg.se/
Postat av: Cristin

Vilken fin blogg :)

ska vi prenumerera på varandra på bloglovin?

om du vill det kan du lämna en kommentar i min blogg, och direkt när jag ser det lägger jag till dig :)

ha det super!

2009-02-18 @ 21:02:31
URL: http://ccristin.blogg.se/
Postat av: Andrea

10. Vad säger du när du inte är sugen på att ha sex?

Klart jag tackade ja! xD Jag är inte (så) dum :p Men att han lixom tänkte på det. :p

HAHA xD

2009-02-19 @ 10:32:43
URL: http://eakruse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback