Helgen!

Helgen har vart riktigt lyckad. Mitt halsont försvann på fredag kväll, och jag tror helt ärligt det har med att mitt immunförsvar försämras när jag bara sitter inne om dagarna.

Och det var alla hjärtands dag i går. Jag kan medge att jag inte var så jätte förtjust i den dagen förut, men den är som vilken annan dag som helst. Om man bortser från att man får gratis rosor på stan och man har en anledning till att rycka i sig i flera kilo choklad (vilket jag faktiskt inte gjort).
Min alla hjärtans dag var jätte trevlig. Jag och Tove träffades och åt frukost tillsammans på Blooms (hornsgatan), sedan gick jag hem och bara umgicks med familjen för att sedan äta en helt fantastisk tre rätters middag och avsluta med "A perfect man" som är en typisk "girlie" film!

Bilder från i Fredags
Jag och Anjelica satt och pratade/läste i Badkaret! Fråga inte varför för det är en fråga varken jag eller hon kommer kunna svara på, haha! Jag har faktiskt ingen aning om varför!
  

Den här rosen fick jag av Anjelica. Gulligt! Hon hade även sprutat ros-parfym på den innan jag fick den, så den luktade helt fantastiskt.
 

Hur var er Alla Hjärtansdag?

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha, badkaret av alla ställen? xD



Min alla hjärtans dag var väldigt lugn, jag vara bara hemma. Spelade lite Rock Band, bakade muffins och var en aning bitter eftersom det var världens mest överskattade dag. (Y)

2009-02-15 @ 15:02:01
URL: http://akatalektisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback