Aldrig mer Sushi!

Som jag skrev i inlägget tidigare så har jag nu tagit ner alla mina posters. Det är tomt, men känns inte alls så tomt som jag hade fruktat från början. Jag kan nog till och med säga att jag kommer kunna vänja mig vid de kala väggarna, tills vidare i alla fall!
 

Till middag åt jag, Angie och pappa Sushi. Jag har såklart smakat på det tidigare, men idag var första gången jag faktiskt tog en hel "portion" till mig själv.
Före:
+ en rulle och en lax


Efter:

Jag åt alltså inte så mycket. Jag tyckte den första laxen var helt okej, men sen vart det genast för mycket. Sushi är inget för mig, verkligen inte. Aldrig mer sushi säger jag! Så nu har jag borstat tänderna för att få bort den äckliga eftersmaken. Dock verkar det inte funka eftersom att smaken är kvar!

Kommentarer
Postat av: Denise

inget för mig heller:P

2009-02-01 @ 17:19:46
URL: http://ribqa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback