Bankomatkort/ID

Jag måste berätta om hur irriterad jag blev igår. Jag och Angie skulle gå och handla på Ica, åt både oss och min mamma.  Och jag tänkte att jag kunde betala med mitt kort så fixade vi med betalningen efteråt, så jag dubbelkollar att kortet är med och lägger det i fickan. På vägen till affären kommer jag på att jag har glömt mitt ID kort hemma, ibland vill de ju att man ska visa ID kort med, men vi struntade i att gå och hämta det. När vi plockat på oss allt vi ska ha i affären ställer vi oss i kassan och när jag ska ta fram mitt kort inser jag att det är bankomat kortet jag glömt, men har med ID kortet. Så det vara bara att gå hem, hämta det och gå tillbaka. Jag var så extremt irriterad på mig själv, blanda ihop ID kortet och bankomat kortet, de är ju inte ens lika!! Men lite extra motion har aldrig skadat mig!

Idag har jag verkligen storstädat! Mitt golv är nu dammsuget och skurat och hela rummet är vädrat. Jag ogillar verkligen allt som har med städning att göra men jag måste erkänna att det känns riktigt skönt att ha det gjort! Nu hade jag tänkt ta ner mina få posters som jag har på väggarna. Eftersom att jag inte får borra i väggarna vet jag inte riktigt vad jag ska sätta upp. Jag hoppas jag får en superbra idé på något roligt, eller så kanske jag kommer börja trivas med helt kala väggar? Vem vet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback