Old webcam pictures! Wed 13/Max Green?

Det har gått flera timmar sedan jag åt Sushi:n men så fort jag tänker på det mår jag illa. Tanken på att jag ätit rå fisk blandat med minnet av smaken får mig inte precis att må bättre.

Jag kollade precis igenom mina gamla mappar med gamla webcam bilder.
Och med tanke på att jag är så generös hade jag tänkt att dela med mig utav dem. Ni får ha överseende med en del, alla är från 2004 och 2005!

   
  
  
   
  
 
Måste säga en sak om det två följande korten här under. Antagligen är det bara jag som tycker att jag är lik de här personerna, men ni får jätte gärna hojta till om ni tycker annorlunda!
På det första ser ju nästan ut som en liten kopia utav Wednesday 13, och jag tror det beror på att jag inte har några ögonbryn, haha!
Ja, jag hade rakat bort dem.
  

Och på den här ser jag lite ut som Max Green från Escape the Fate, dock hittade jag ingen riktigt bra bild på honom så han fick två olika istället.
   

Jag såg verkligen hemsk ut på den tiden, men ibland saknar jag min "look", den var trotts allt unik. Jag önskar även att jag var lika modig som jag var då, jag har krupit in mer i mig själv de senaste åren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback