Rock op'n Dörp Open Air Festival!

Jag måste säga att årets Rock op'n Dörp's line-up faktiskt ser riktigt lovande ut.
R.O.D 2009:
Scooter, H-Blockx, MIA., Das Bo, Pohlmann, Stanfour, Lotto King Karl, Radiopilot, Paulsrekorder, Terry Hoax, Luxuslärm, Livingston

Jag skulle göra extremt mycket för att få se Scooter live, tänk er hur kul man skulle ha till ett sånt band! Jag skulle kunna tänka mig att bo i Lübeck igen bara för att få gå på Rock op'n Dörp, eller kanske Neumünster eller Bad Segeberg, det skulle underlätta extremt! Men å andra sidan, jag vet inte om festivalen är värd resan dit, för den är väldigt jobbig. Plus att det egentligen bara är Scooter, MIA., Das Bo och Paulsrekorder som jag vill se, känns ganska onödigt att åka dit då, med tanke på att ingen utav banden är "WOW" band! Jag får nog nöja mig med att kolla på Scooter live DVD:er framför TV:n istället!

Jag måste även säga att förra årets line-up var riktigt förtjusande:
R.O.D 2008:
Christina Stürmer, Dog Eared Pages, Fury in the Slaughterhouse, Panik, Room Eleven, Sunrise Avenue, The BossHoss, Wishbone Ash.

Synd bara att det inte gick som jag och Andrea hade tänkt oss.

Kommentarer
Postat av: IDA

Sv: Well, det gör mina just nu. Haha.. Hela soffan och golvet nedanför är fullt med flytta-hemifrån-grejer :/ Har igenstans att göra av grejerna!

2009-01-30 @ 00:19:06
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Andrea

R.O.D blev liksom singin in the rain live ;D

2009-02-01 @ 19:15:47
URL: http://yokimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback