Första inlägget.

Hej hallå och välkommen till min andra blogg på en månad, drygt.

Just nu ser min blogg i stort sätt precis likadan ut som tlypsywee.blogg.se gjorde men jag håller på med små förändringar hela tiden. Först ska jag komma på vad jag ska ha i headern, vilket är jätte svårt eftersom att jag vill ha något personligt. Men jag är så dålig på sådant. Men jag har lite idéer.
Eftersom att jag älskar att resa vill jag ju gärna ha någon bild jag tagit från en utav alla mina resor, sen vill jag ju gärna ha en bild på mig själv eftersom att det är min blogg, och sen något som representerar musiken som är en stor del utav mitt liv!

Det har hänt så mycket de senaste dagarna som jag bara har velat blogga om men tvingade att hålla dem inom mig eftersom att metrobloggen.se inte har vart samarbetsvillig Och nu när jag vill berätta en massa så kan jag inte komma på vad det var. Men från och med nu kommer det bli mycket mer bloggande än tidigare! Trotts att jag inte har lika fullt upp nu som jag hade förut så har jag fler tankar nu för tiden. Och jag är mer än villig att dela med mig utav dem!


Kommentarer
Postat av: amanda

herregud med bloggar du har nu! varför fortsätter du inte bara att använda din gamla blogg?

2009-01-27 @ 07:48:48
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback