Lustgasvindar!

Jag sitter med båda mina fönstren öppna och för sådär femton minuter sen började det helt plötsligt lukta lustgas. Lustags-vindar blåste in i rummet. Jag trodde helt ärligt att jag skulle spy. Lustgas = Tandläkare. Tandläkare = Oh no! Nu luktar det som vanligt igen, men jag är fortfarande illamående!

Nu till något helt annat...

En låt som jag skulle göra väldigt mycket för att få höra live är "Freakum Dress" med Beyoncé. En helt sjuk bra låt! Eftersom att jag ibland har lite svårigheter med att komma in på Youtube, som idag, så kunde jag inte ladda upp den här på bloggen.
Men ni kan lyssna på den här. Jag skulle inte heller tacka nej till att gå på en till utav hennes "I am" spelaningar igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback