Mobilblogga, RaR och RiP!

Mobilblogga...det verkar inte fungera! Jag tänkte att nu när jag åker till Malmköping vill jag ju ändå kunna uppdatera bloggen fast att jag inte har Internet. Så jag provade för någon timma sedan, och inlägget har fortfarande inte kommit fram. Får försöka igen!

Och jag har tänkt mycket på "Rock am Ring" nästa år och kommit fram till att det vore smartast att åka på "Rock im Park" istället (samma band, annan stad) eftersom att det går direktflyg till Nürnberg där de ligger. Skulle jag åka till "Rock am Ring" skulle jag behöva ta flyget till Köln och därifrån ta tåg. Nu ska jag bara vänta på bandsläppen och övertala Amanda att följa med! Hon har sagt att hon följer med om det är minst tre bra band, men jag ska nog lyckas få med henne varesig det kommer ett eller tio bra band!!

Ett plus med Rock im Park är att det inte är lika stort!
  
Bild 1. Rock im Park
Bild 2. Rock am Ring
Bild 3. Rock am Ring


Kommentarer
Postat av: amanda

okej, jag erkänner, det hade nog vara coolt att åka dit iaf. bara det är helt ok tyska band! men vi får se när det närmar sig. :'D

2009-07-17 @ 11:07:19
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback