Amanda från ÖK

Bilderna är från i helgen då Amanda från Östra Karup (Båstad) kom upp till mig och tillbringade ett par soliga dagar i Sthlm.

  
Bild 1 - Picknick med min familj.
Bild 2 - Pannkaks kalas hemma hos mig. Första gången jag fick träffa både Mathilda och Emelies killar. Trevligt!
Bild 3 - Min och Amandas fruktsallad med chokladsås.

  
Bild 1 - Fruktsalladsätande på min balkong
Bild 2 - Amanda målar mina naglar
Bild 3 - Resultatet (jag målade dock mina tår själv, haha!)

  

Bild 1 - Jag á la "gravidmage".
Bild 2 - Amandas dansmove nr. 1
Bild 3 - Amandas dansmove nr. 2


(Amanda, om du vill ha alla bilderna så hojta till så skickar jag dem!)


Kommentarer
Postat av: amanda

så kul att få se några av bilderna i stort format! :)

tror du att du har tid någon dag att skicka dem över msn eller på mailen? bara säg till när du har tid och lust.

gud, sån lust jag fick att åka tillbaka upp till stockholm!

2009-06-30 @ 22:58:13
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/
Postat av: IDA

Haha kommer du ihåg min "gravidmage" på centralen förut? :D



Sv: Haha ja, jag skulle inte vilja behöva gå i någon av dem! :P

2009-07-02 @ 15:43:29
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback