Pappor!

Who's the man? I AM!

Peter Baumann och Bernd Kurtzke ska bli pappor!
Vad var det jag sa?!

Jo, jag ska berätta vad jag sa, till er som jag inte berättat det för. Som sagt har Beatsteaks tagit en "paus" för stunden. Och jag antog att det var för att de ville slappa och ta det lugnt. Men för någon vecka sedan slog en tanke mig att: någon ska säkert bli pappa! Jag kom på den tanken när jag satt och skrev mina vanliga nonsens stories. Beatsteaks har alltid lyckats hålla privatlivet utanför deras kändisskap och eftersom att de inte gav en "riktig" anledning till att ta paus så antog jag att någon skulle tillbringa tid med sina gravid tjej/redan födda barnet.

Jag diskuterade det med en kompis som sa: "Nej, jag tror inte att någon utav dem ska ha barn. De senaste jag hörde var att de ville ge chansen till andra band att bli upptäckta"

Ett poäng till mig. Ägd!

Kommentarer
Postat av: amanda

gud vad skoj! :'D

2009-06-01 @ 11:26:58
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/
Postat av: Andrea

Haha, yeah your the man! xD

2009-06-01 @ 11:47:11
URL: http://eakruse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback