Short update!

- Igår, då jag och Anjelica hade varit Asian Store, träffade vi Rebecca (från LD) i bågen.
Har inte träffat henne sen vi gick ut nian, så vi tog de senaste tre åren i stora drag. Var riktigt kul.

- Idag gick Anjelica ut nian så jag var på hennes skolavslutning. Skolavslutningar har väl aldrig varit roliga, vilket början av hennes inte heller var. Men efter ett tag blev det riktigt bra, då eleverna uppträdde. Södermalmsskolan har verkligen blivit en skola för många elever med intresse för rock. Riktigt kul.

- När jag hade varit ute med hunden stötte jag nästan in i Dregen. Plus att jag såg Polis-Mats från "halv åtta hos mig".

- Hade även fått ett födelsedagskort från Agu i Polen när jag kom hem. Jag blev riktigt rörd för hon hade skrivigt mycket fina saker i det. Apropå min födelsedag (på lördag) så minns jag att när Cia fyllde nitton sa hon: "Nitton är en onödig ålder". Jag har börjat inse det nu!

- Bilder från de senaste dagarna kommer upp imorgon!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Svar: hehe ja den är bra =) Finns mycket skoj pa den sidan =D

2009-06-09 @ 19:25:16
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback