Today!

Fick precis se ett kort på Agu's systerson. Jag tror aldrig jag har sett en så söt bebis i hela mitt liv. Jag blir verkligen avundsjuk!

Idag träffade jag Em och Mille. Vi gick till myrorna där Em hittade en te-kanna och Mille köpte en väska. Sen satte vi oss vid Allhelgonakyrkan och pratade strunt innan vi begav oss till Södra för att träffa Andrea.

Jag gjorde även lite från min lista som jag skrev tidigare idag:

  • Möblera om. (Sängen är i alla fall flyttad. Imorgon flyttas bokhyllan och byrån.)
  • Ta ut alla CD-skivor ur CD-stället.
  • Ta bort saker på byrån. (Kom hem sent, onödigt att börja då.)
  • Damma hyllor + fönster. (Glömde helt bort.)
  • Pumpa cyklarna. (Kom hem sent plus att mamma tyckte att det blev för sent.)
  • Gå till biblioteket.
  • Gå ut med Emma. (Anjelica tog henne idag.)
  • Sortera kläder. (Glömde helt bort.)

Dagens låt: Deichkind - Urlaub vom Urlaub.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback