Bilder!

Jag lovade lite bilder, så nu kommer dem. Det är lite blandade bilder från de två senaste veckorna.

14 Mars - Angie snaggar Uffe. Pappa tyckte dock att det skulle vara smart om han damsög samtidigt, så att han skulle slippa dammsuga efteråt. Sen kom även mamma och hjälpte till, med sax.
  
 

21 Mars - Jag färgar Andrea's hår. Hon ville få det brunt, vilket det blev efter två blonderingar (varav ena var jag tvungen att springa ut och köpa efter den första). Resultatet blev super!
  
  

25 Mars - Jag bäddar sängen. Låter inte så jätte intressant va? Det var det inte heller, men jag ville visa min jätte söta påslakan och örngott. Jag har haft dem i 18 år men det är första gången jag använder dem nu, som tonåring. (Angie fick också vara med på bild. Och om ni undrar varför jag bara bäddat halva sängen är det för att hon för tillfället flyttat in till min säng, haha!)
  


Har även en liten "short update":
- Fick reda på en kul nyhet för någon dag sedan. Micke ska bli pappa, Jamila ska bli mamma, Jonas ska bli storebror, jag ska få en kusin.
- Jag har ett datum för min tandställning.
- Nästa inlägg kommer handla om "Earth Hour"

Kommentarer
Postat av: amanda

jäklar vad din pappa liknade nicholas pappa på dem bilderna!

2009-03-29 @ 17:50:09
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/
Postat av: Angie

Fetto in da säng juu

Det lät precis som om Micke inte redan är pappa xD men men bara jag som är överuppmärksam :P

När ska du få tandställning? :O dumma, inte berättat :( :P

2009-03-31 @ 16:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback