Resten av vecka 10!

Torsdag: Imorgon ska jag först jobba, som vanligt. Jag hade även tänkt att simma, vare sig jag är sugen eller inte så ska jag minsatt pallra mig till simhallen den här gången. På kvällen ska jag och familjen ut och äta crêpes som en tidig födelsedags present till mamma.
Fredag: Jag och Anjelica ska gå och simma tillsammans. Mamma fyller även år så hon ska väl få öppna lite paket från resten av familjen. Plus att mamma och pappa har sin fem års bröllopsdag! (Ja, de har "bara" vart gifta i fem år)
Lördag: Inget speciellt är inplanerat, Sanna skulle ha sovit här men planerna blev lite ändrade planer.
Söndag: Idag ska och och Anjelica laga en tre rätters middag till mamma och pappa som fem års present. Får se hur resultatet på det blir, wish us luck, I think we'll need it ;D

Bjuder på en jätte charmerande bild från i morse, haha!

Kommentarer
Postat av: bea

charmigt :P

2009-03-04 @ 23:56:21
URL: http://beatasbilder.blogg.se/
Postat av: viviv

sv: jaa, det ska ajg tänkta på nästa gång jag är i danmark ^^



men oj :S joo..kan förstå om det är hemskt..men om det är till ngn tröst, så har ajg dragit u minst 7 tänder..och ajg lever än :D hehe

2009-03-05 @ 01:15:30
URL: http://happytees.blogg.se/
Postat av: Luisa

fin percing förresten jag tror du skulle passa jäte bra med den där!



och rolig kort by the way hahah a



hahah jo men mat är roligt om man handlar med ngn omman liksom planerar vad man ska köpa och så =) Men annars tror jaginte det kan vra det roligaste!

inte lika roligt som att handla kläder =)



vad jobbar du med?



Min dag har varit bara massa stress pluggande! =( så kommer d bli imorgon oxå!

2009-03-05 @ 01:41:41
URL: http://fernanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback