R.I.P Sebi

Jag har vetat det ett tag men jag har inte riktigt orkat skriva om det eftersom att jag blir väldigt sentimental när jag tänker på det. Deichkinds sångare och producent Sebastian "Sebi" Hackert hittades död i sin lägenhet den 21 Februari i år. Enligt polisen fanns det en naturlig dödsorsak. Men hur "naturligt" är det att dö vid 32 års ålder? Bandet har i alla fall valt att inte berätta den "naturliga" dödsorsaken. De är inte heller säkra på om de kommer fortsätta med Deichkind över huvudtaget, vilket är jätte tråkigt.


Kommentarer
Postat av: amanda

nej, gud vad hemskt! :c du lyssnade väll på dem jättemycket? fy vad tragiskt..

2009-03-25 @ 13:17:58
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback