Drömmar!

Mina drömmar jag har på nätterna är, för det mesta, helt fantastiska.
Jag drömmer flera saker om nätterna som jag sedan kommer ihåg när jag vaknar! Jag hade tänkt brätta tre utav mina drömmar jag haft de senaste nätterna.

Torsdag till Fredag.
Jag drömde att jag var JD från Scrubs och precis hade lärt mig cykla. Jag bodde i ett fint kvarter någonstans, när jag hade cyklat ett litet tag insåg jag att jag bodde på Teneriffa. Min cykel hade även förvandlats till en moped. Sen kom jag till en rondell och då började Darin och Kat De Lunas låt "Breathing Your Love" spelas över hela ön. Så jag satt på min moppe och sjöng med då Dr. Cox (också från Scrubs) kom åkandes i en ambulans som han stannade några meter framför mig. Sen sprang han fram till mig (fortfarande JD) och bar upp mig och sa "Nu ska jag berätta mina innersta hemligheter för dig".

Lördag till Söndag.
Drömmen börjar med att jag och min kompis Amanda sitter på ett tåg. Vi vet inte riktigt vart vi ska någonstans tills vi stannar på en station i Indien. Amanda sitter och bloggar på sin kipi blogg men kastar sedan datorn i papperskorgen då vi bestämmer oss att kliva av. När vi gått av ser vi en stor scen där en kille springer upp med en liten svensk och en liten tysk flagga i händerna. Helt plötsligt har Amanda blivigt Andrea och vi sitter och väntar, på vad, vet jag inte. Men vi sätter oss ner och väntar, då märker jag att Dregen (från Backyard Babies) sitter bredvid mig. Efter att ha suttit i pinsam tystnad ett tag frågar jag Dregen om han kan tatuera mig. Det kan han. Jag ber om ett litet hjärta på handen, och han gör ett fult svart hjärta med gula prickar i. Han tatuerade även in en "banderoll" med bokstäverna M+L. Jag frågade vad han menade med bokstäverna så han började prata om Moderaterna och Liberalism. Jag fattade absolut ingenting. Besviken var jag i alla fall.

Söndag till Måndag.
Jag satt i en soffa och satt och kollade på någon random film. Helt plötsligt kom Robert Pattinson och satte sig bredvid mig. Och till skillnad från verkligheten så var han riktigt snygg. Jag blev inte alls förvånad för vi kände varandra på något sätt, vilket vet jag inte. Efter att ha kollat på filmen i bara någon minut tog han min hand och log. Jag hade inget emot det eftersom att jag hade väntat på att han skulle göra det. Så vi var väl på G eller något i den stilen. Sen skulle vi gå ut och min kompis Andrea var med. Då tog han min hand igen och jag blev hur lycklig som helst.


Kommentarer
Postat av: Andrea

jag tycker den där scrubs-drömmer verkar väldigt trevlig :p

2009-03-23 @ 14:12:02
URL: http://eakruse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback