Utmanad!

Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Matilda
Titta in och säg hej till henne också (:

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
are [a:] v/pl. o 2 pers. sg. pres. av be / är
(Engelsk ordbok)

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Mitt fönster

3. Vad såg du senast på TV?
Unga mödrar

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
19.25
(rätt tid: 19.32)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Inte så mycket, hade tänkt föra över kamerakorten till datorn snarty.

6. När du senast var ute, vad gjorde du då? 
Gick och hämtade mina tröjor.

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
Bloglovin'

8. Vad har du på dig?
Strumpbyxor, kläning och en stor kofta.

9. Drömde du något inatt?
Ja, att jag och min syster skulle åka någonstans i Sverige och boka hotell fem på morgonen. Pappa satt samtidigt och läste tidningen och tvivlade på att vi skulle hitta något hotell.

10. När skrattade du senast?
Idag, med Andrea.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Vykort från vänner och en poster på gollum, haha!

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
Nej, inget speciellt.

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Helt okej.

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
I, Robot.

15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?
Jag skulle spara en hel del tills jag blev pensionär. Helt ärligt (och ja, det kommer antagligen låta konstigt) så vill jag inte bli milionär. Jag vill kämpa för att få ihop pengar till hyra, mat och allt sånt. Det skulle vara skönt att vara ekonomiskt oberoende, men det är inget jag vill.

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:
Oj, jag kan inte komma på något speciellt just nu. Många utav mina vänner vet det mesta.

17. George Bush?
Håller med Matilda på den här, Obama är mycket bättre!

19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
Haha, vill nu verkligen veta alla? Ja, vare sig ni vill eller inte!
Pojke - Noel, Joacim, Nathan, Kian, Sidney, Theo, Blake, Liam, Tristian, Milo och Remus
Flickor - Chelsea och Madison

21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Ja! Jag har även planer på det.

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Det är svårt att komma på något när man inte är troende.

23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?
Alla frivilliga!

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: Man brukar ju säga tredje gången gillt eller hur ;) Är nog därför man går gymnasiet i tre år haha :P Men vad är de då som hänt?

2009-03-10 @ 20:07:24
URL: http://allaboutneni.blogg.se/
Postat av: Hanna

Okej ;d jaja , men den är så äcklig ändå :) mkt i skolan nu då ?



http://www.freestreet.se/?r=1717



Gå in där så får du massa gratis grejor och vinna presentkort och sånt :)

2009-03-10 @ 20:13:05
URL: http://hannamk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback