42 saker om mina två bästa vänner.

Från Amanda:
"42. Vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig? hon kommer inte orka / hon kommer inte orka"
Endast för att hon skrev att jag inte kommer orka, tänker jag göra det!

Svårt det här. Jag har ju tre bästa vänner, som står mig närmast. Men eftersom att Tove aldrig är ute i cyberspace så skriver jag om Andrea och Amanda som är mer online.

1. Vad heter hon? Andrea Kruse / Amanda Zachrisson
2. Hur gammal är hon? 18 / 17
3. När träffades ni sist? I Söndags / Det var för länge sedan...slutet av förra året.
4. Vad har hon för hårfärg? Svart och brun/ Brunt, om det inte har blekts.
5. Brukar hon färga håret? Ibland
6. Vilka färger har hon haft? Brunt, svart och rött / Brunt, blondt, rödbrunt och typ...det är någon mer. eller?
7. Vad har hon för parfym? Jag vet inte, fråga Anjelica, haha! / Åh..jag vet...men kommer inte ihåg. Jag vet hur den ser ut i alla fall.
8. Är hon galen? Båda är galna på helt olika sätt.
9. Vad är erat bästa minne? Hm, vi har ju känt varandra ganska länge, så vi har väldigt många / Jag skulle säga vår Frankfurt resa
10. Har ni många minnen ihop? Ja
11. Vart bor hon? Vasastan / Östra Karup
12. Har ni varit utomlands tillsammans? Yes
13. Är du avundsjuk på henne? Nej
14. Vad heter hennes syskon? Alexandra / Nicholas
15. När träffades ni första gången? 6 år sedan / 2 år sedan
16. Hur träffades ni? Högstadiet / Genom en vän
17. Vad går hon i för sporter? Ingen
18. Vad kan hon göra på helgerna? allt möjligt / umgås med evve och kollar på dwk.
19. Göra efter skolan? Just nu: jobbar / Åker hem och tar det lugnt? Kollar på film.
21. Har ni kramats? Ja
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? Nej
23. Har hon fräknar? Nej / Nej, inte vad jag vet.
24. Har ni kollat på film någon gång? Ja
25. Har ni bråkat någon gång? Vi är envisa som åsnor båda två, så oense har vi blivigt, men vi har aldrig bråkat. / Nej
26. Har ni sovit i samma säng? Ja
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? Ja
28. Har du sett hon gråta? Oj, jag tror det / Hm, tror inte det.
29. Vad gjorde du då? MInns inte / Hm..
30. Har du sett henne vara riktigt arg? Ja, eller? Jag borde det / Faktiskt inte.
31. Har hon sett dig gråta? Ja / Think so
32. Vad ska ni göra i sommar? Hon ska jobba, jag ska jobba / Ses om vi har pengar och tid.
33. Har hon svikit dig någon gång? Nej
34. Har ni pratat i telefon någon gång? Haha, ja. Vi kan ringa om små, helt onödiga, saker. / Ja
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? Känna mig helt tom.
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? Jag hoppas verkligen det
37. Älskar du henne? Dum fråga, såklart. De är ju mina bästa vänner.
38. Vad är det bästa med henne? Båda är lätta att prata med och de får mig alltid att skratta.
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? De skulle ju inte vara de dem är idag om de helt plötsligt skulle ändra på saker.
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 1 miljon? Ja, om båda inte vann samma summa.
41. Hur ser hennes klädstil ut? Oj. Svår. Båda har kläder de tycker är bekväma, Men jag skulle nog säg att Andrea har mer "proper" stil.
42. Vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig? Nej / Redan gjort.

Kommentarer
Postat av: amanda

jag hade orange hår i typ ett halvår också, men det var ju bara pga mitt röda blektes ur, haha! på tal om att träffas i sommar.. vi måste prata om det! :)

2009-05-13 @ 12:53:23
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/
Postat av: Andrea

haha, "proper" xD. massa kärlek och <3 på dig! :p

2009-05-13 @ 15:27:03
URL: http://eakruse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback