En short update.

Som ni märker är min blogg dödare än dödast. Men det är för att jag inte har något speciellt att skriva om, eller jo, det har jag. Men jag har helt tappat lusten. Men den kommer tillbaka, så småningom! Men jag kan göra en liten update:

- Beyoncé var hur bra som helst live. "Halo" var höjdpunkten.

- På torsdag kommer Melanie och Claudia. Nu är det storstädning som gäller de sista dagarna (dock går det segt)

- Jag har tillbringat de senaste dagarna med att sitta i soffan och läsa Harry Potter.

- Norge vann ESC, och de förtjänade det!

- Jag fick precis ett ryck och fick lust att börja lyssna på MCR, bäst att stänga av datorn!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Svar: Japp sant det fanns manga bra latar i ar =)

Hehe har ni haft sa mycket sol?! Här var det riktigt fint idag, fast det spelar ju inte sa stor roll när man maste sitta atta timmar pa ett kontor i alla fall =P

2009-05-18 @ 20:31:25
URL: http://ellastankar.blogg.se/
Postat av: GåsF

SV: Härligt att det finns fler tyska-lovers i vårt avlånga land :)



Ha en bra dag!

2009-05-19 @ 10:20:02
URL: http://edsvikenf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback