Nyttigheter med dagen!

Idag har jag lärt mig:
- Att sätta plåster på ryggen, ensam, är inte så lätt som det låter!
- Leverfläckar är även inget man ska pilla på i onödan!
- Eucalyptus tabletter blandat med apelsin juice smakar kanelbulle.
- En del sju och nio åringar kan bete sig normalt

Idag...
...såg jag att Bedwetters skiva "kommit ut" på Spotify, introt är hemskt och får mig att tänka på hemska saker som händer nyfödda små människor. (eh, introt består av bebisar som gråter lungorna ur sig och Joosep säger, rättare sagt: skriker, något otydligt). För övrigt är deras demo version utav "So Long Nanny!" långt mycket bättre! Det var inte många bra låtar på skivan, men en del var riktigt bra, som "Source of Inspiration".
...var jag tvungen att gå upp tidigare än vad som är nyttigt för mig.

Kommentarer
Postat av: amanda

det där med leverfläckar lärde jag mig för några veckor sedan också, haha. trodde det var ett sår, men det visade sig vara en leverfläck. pillade så mycket att den efter någon vecka gick bort. euh.

2009-05-19 @ 13:11:43
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/tyskland

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback