Favoriter från YouTube - del 1


Efter att DTH spelat "Guns of Brixton" av The Clash ett tag kommer Gentleman in. Jag tycker att den hårda musiken med Gentlemans harmoniska reggae röst passar så extremt bra ihop!


Det är sånt här man verkligen inte vill ska hända när man sjunger playback!


Jag har endast en sak att säga: Suverän!


Eftersom att jag så ofta brukar lägga upp mycket om Beatsteaks tänkte jag inte lägga upp lika mycket nu. Det här är i alla fall en video då Beatsteaks (och Kaiser Chiefs) ska, med hjälp av leksaksinstrument, spela en låt alt. hitta på en. Vid 0.53 spelar Beatsteaks sina egna låt "Summer", och Torsten sjunger. Den enda nackdelen är att Torsten verkligen inte kan sjunga!


"Ja, jak är pök"


Fram till 1:05 sjunger de "Poker Face" av Lady GaGa. Dock låter sångaren som en kyckling på slutet och det är de som gör hela videon värd att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback