Filmerna och C-vitamin!

Igår satt jag klistrad framför tv:n från 19.00 till 01.30. Efter att alla filmer om Berlin hade slutat fastnade jag framför Animal Planet. De två filmerna "Miraklet i Berlin" och "De andras liv" var verkligen sevärda. Tyvärr satt jag ensam halva kvällen då resten av familjen inte fann något nöje i att sitta och umgås med mig. (För det kan omöjligt bero på att de tyckte den senaste filmen var "långsam och tråkig")

Idag ska jag inte göra så jättemycket, hade tänkt gå till affären med Anjelica och införskaffa oss mer mandariner. Mandariner är det som äts mest runt November/December, överskott av C-vitaminer, haha!


Kommentarer
Postat av: Ellen - ellastankar.blogg.se

Svar. jo det är sant, det är ju sa. men ibland blir det lite väl impulsivt med ny harfärg och sa ;-) har ju hänt att det sett galet fult ut =P

2009-11-08 @ 13:26:13
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback