Amanda, dag 6, 22 okt 2009


Morgon dag 6. Mitt hår var jättelockigt (vilket man tyvärr inte kan se) men jag tyckte det var så fint så jag gav kameran ett försök att få med den...men icke.


Baksidan på av Amanda's hus. Satt och pluggade och väntade på Ann som skulle komma och hämta upp mig. Vi åkte till Båstad och hämtade upp Amanda, sen till tandläkaren och sen till hennes mamma. Där käkade vi middag med hennes kusin Michelle. (kan berätta att vi åt fiskmuffins med haj i. HAJ!)


Eftersom att det hade blivit så dåligt med bilden dag 6 beslöt jag mig att ta lite på kvällen, bara för att. Amanda's säng är hur cool som helst!


Amanda herself!

Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Jag tycker med klänningen ser grymt skön ut! Om jag hade passat i klänning hade jag lätt haft den på en fin middag bara för att retas med alla rikemansmänniskor xD



Allt bra idag då? :)

2009-10-23 @ 11:04:45
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback