Saker att göra när...

Under v. 43, då jag är hos Amanda, kommer hon gå i skolan. Så jag har några idéer på vad jag kan göra under dagarna:

1. Se hur många gånger jag kan springa upp och ner för hennes extremt branta trappa innan jag ramlar.
2. Duscha tills jag ser ut som en russin.
3. Ta en lång promenad och komma vilse i Östra Karup som består utav hus, en mataffär och en kyrka.
4. Ta bussen till Halmstad och komma vilse där istället.
5. Spendera kvalitetstid och ha djupa konversationer med henne katt Gonzo Gonzales.
5. Storstäda hela huset.
6. Somna framför TV:n

Om ni har andra förslag är de välkomna!


Kommentarer
Postat av: Ellen - ellastankar.blogg.se

Svar: Japp exakt sa tror jag med. Det är sa det brukar vara. De sa är överdivet självupptagna och dessutom är elaka mot andra, de brukar innerst inne ha daligt självförtroende.

2009-10-08 @ 17:36:59
URL: http://ellastankar.blogg.se/
Postat av: amanda

jag tror du kommer ramla ganska snabbt i min trappa om du har strumpor på dig - den är livsfarlig då! och nu tycker jag du är lite orättvis mot östra karup. vi har faktiskt en matbutik, en kyrka, en godis/möbel/golf-butik OCH en butik med billigt skit.



exakt, det är ju lite svårt att låta dem komma och bo hos en när man fortfarande bor hemma. men sen så tror jag inte någon vill komma hem till mig i ök och bo här, haha.

min säng går att sova två i, jag och evve brukar sova i den tsm. men jag tänkte att eftersom du ska vara här i två veckor, så är det nog bättre om vi drar ut min extra säng (som jag hade som säng innan!) så vi har en varsin dubbelsäng att sova i. mycket bekvämare, för annars får du ligga intryckt i ett hörn varje natt. ;)

2009-10-08 @ 18:42:53
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/
Postat av: Leia

Ja, visst är de fina? :D

2009-10-08 @ 19:23:12
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: CARRO - ThinkPink ♡

Haha det var bra saker att fördriva tiden med :)

2009-10-09 @ 00:09:11
URL: http://thinkpinks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback