Armband och kuddfodral!

Min farmor jobbar på en second hand affär sju dagar i veckan, där hjälper jag till ibland.
Hon har även ett intresse i Tupperware sedan flera år tillbaka. Jag är uppväxt med att följa med på demon och möten som har med detta att göra så jag vet en del om det.

Farmor hade ett demo igår som jag erbjöd mig att hjälpa till på. Lite extra pengar har ju aldrig skadat. Det var faktiskt riktigt kul. Och damen vi var hos hade öppet hus från 15.00-21.00 så vi var där och sålde med. Damen herself sålde armband hon gjort själv och kuddfodral i siden från Kina. Jag kunde verkligen inte hålla tassarna borta från armbanden så jag köpte ett. Och när jag fick syn på det gröna kuddfodralet kunde jag såklart inte göra något annat än att köpa det!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback