Fan, en påse jordnötter från planet hade ju varit en vettigare present.

Hela inlägget är helt och hållet skrivet av Lady Dahmer.
Hon uttrycker sig på ett sätt jag endast kunde önskar att jag kunde. Därför kopierar jag hela inlägget och låter er själva läsa hennes egna ord om denne sångerska och hennes fadderbarn.


"En viss sångerska var orolig för att hon inte hört från sitt Haitiska fadderbarn. Så hon bestämde sig för att (med ett kamerateam, eftersom att alla vet hur nödvändigt ett sånt är när man letar barn) åka ner och leta rätt på ungen. (jag får brev två gånger per år om och från mitt fadderbarn, bör jag hetsa upp mig? Kanske panikboka en resa till Indien?)

Hon hade, som normala människor, med sig en present till barnet. Va fint liksom, tänk hur mycket man kan glädja ett barn som förlorat allt med nåt så enkelt?

Så vad hade fruntimmret med sig? Jo serrni, en parfym.

Jo.

En PARFYM.

För det ett fattigt barn som förlorat ALLT helst av allt vill ha är ju en parfym. Och det roligaste (jo men man måste ha lite humor i det tragiska) är att fadderungen är en femtonårig kille.  Här likom, nu luktar du gott iallafall! Kanske han kan använda parfymen att dölja likstanken? Eller nåt.

En parfym.


Maken ba; Fan, en påse jordnötter från planet hade ju varit en vettigare present!"

Kommentarer
Postat av: amanda

ofta man ens gör så?!

2010-02-08 @ 19:23:00
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/
Postat av: Ellen - ellastankar.blogg.se

Fast det var ju hennes son som hade valt ut presenten, och hon gav säkert nat mer ocksa skulle jag tro. För övrigt sa gillar jag inte Car..eh jag menar hon där sangerskan ;-)

2010-02-08 @ 22:12:29
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback