Kort.

Hej!

De senaste dagarna har varit helt galna och jag har varken haft tid eller lust att blogga.
Så de senaste dagarna kommer det inte komma upp någon uppdatering om.

Idag kom jag hem från min farmor. Pappa visade nya husvagnen och jag ska snart hoppa in i duschen. Ska träffa Andrea runt kvart i åtta för middag på Taco Bar.

Jag vet inte hur mycket jag kommer blogga de kommande dagarna, men jag antar att det kommer bli ganska lite.

Jag hoppas alla som läser mår bra och att ni inte dör av att inte få några uppdateringar från mig på ett litet tag. Har mycket att tänka på och många tankar virvlar runt i min lilla hjärna.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Ellen - ellastankar.blogg.se

Hihi vi överlever nog ;-) GOTT med Taco Bar ju!!!

2010-02-21 @ 21:53:07
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback