Bilder

Uppdateringen har varit jättedålig sen jag kom hem från Tyskland. Men min hjärna har varit ockuperad med tankar men börjar nu komma tillbaka till verkligheten. Jag tycker det är jättekul att blogga så jag kommer absolut forsätta med det. Jag har tagit en hel del bilder de senaste veckorna och jag hade tänk visa er några.

När man har glass, men inget strössel, får man vara kreativ och göra eget. Det var precis vad jag gjorde då jag var hos farmor.


Denna bild är tillägnad Amanda. Likheten är slående. Kanske är det så att Arnim har en okänd lillebror här i Sverige?


Snö


Bull och semelbak!


Kvällspromenad


Kvällspromenad2


Fixade till håret igår. Före:


Efter:



Kommentarer
Postat av: amanda

sjukt lika på den bilden! och det blev jättefint på din hylla. kommenterade det innan, men det ville inte funka..

2010-02-26 @ 18:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback