Cravings?

Jag kan få värsta konstiga rycken ibland (kanske kan man kalla dem cravings?!). Som aldeles nyss: Måste. Ha. Kolsyra!!! När jag får sånna här ryck spelar det ingen roll vad jag dricker så länge det är kolsyra i det.

Ett annat ryck som är mycket vanligt i mitt liv är viljan att tugga på asfalt och sand. Det brukar hjälpas med att tugga kaffebönor eller okokta makaroner, dock smakar det inte så jättegott. Men det hjälper.

Började i alla fall läsa om gravid-cravings på lite olika sidor och hittade att detta är ett mycket vanlig craving: Pommes frites med glass. Om detta är sant måste Andrea ha varit gravid i flera år, haha!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hahaha, jag gillar det där med makaronerna. xD Shit, tänk NÄR jag blir på smällen. Kommer behöva en glassmaskin och en fritös i hemmet för att inte dö. :p

2010-01-16 @ 12:41:04
Postat av: Sannie

Haha, glöm inte alla killar som älska det. XD

2010-01-16 @ 12:43:29
URL: http://xiwis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback